Så jävla fint


14 september

Slut på måndagen dåra. I dag har det varit en ganska så lugn dag tycker jag! I morrn blir det ännu lugnare, har temadag till klockan två och sen har jag bara en lektion till. Tänkte skippa den men kom på att jag måste prata med den läraren, PLUS att jag kan träffa älsklingen efter :*<3


godnatt

...

godnatt

kvällsmys hos älskling

Har precis ätit en jättegod middag hos älsklingen! Det var pasta ochså var det typ något de hade blandat i och så tomatsås till.. MUUMMS älskar tomatsås :)

Ikväll ska jag och älsklingen mysa och äta godis :* hihi köpte det i Harbo innan vi åkte hem hit :) Jag är så sugen på godis PLUS att den stora påsen står bredvid mig ... ooh älskling gav mig en godis :D HAHA xD

aha pusss! :*


gäspgäsp

Jag lovade mig själv att gå och lägga mig tidigt... klockan är fem i tio ? IGEN. Kommer inet att komma i säng förrens efter tio för jag tvättar :( jag måste lära mig att göra allting i tid! Så jag kommer i säng iaf före halvtio dom dagarna det är skola. MÅSTE skärpa mig! Jag märker ju att jag inte orkar ;o

Aja, i morrn så går jag bara till halvtolv i skolan..
sen ska jag åka med älsklingen :* HEM TILL HONOM! <3 gad, längtar hem till honom, längar efter han och hela hans underbara familj! :)<3

Nuuuu väntar jag på min tvätt, och shit.. BRRRUUUMMM lät min mage! HAHA shit .. jaaa vad säger man.

Ska gå och kolla på min tvätt, sen soova :) GODNATT! kanske skriver ett inlägg eller två när jag är hos min martino! <3


10 september

Snart är det dags att åka till skolan, åker med mamma in så kommer in lite tidigare.. men då hinner jag posta breven tidigare och så hinner jag nog med en tidigare buss hem :)

Hörs senare när jag kommer hem och har pluggat lite :)

P&K

Torsdag imorgon - IGEN

Veckorna går så himla fort tycker jag, det var ju nyss måndag! Men ändå bra på ett sätt att de går fort, ju fortare blire ju julafton haha. Jaa, jag längtar till julafton redan (!) Jag är tidig iår :) Men jag längtar tills man börjar lyssna på julmusiken.. tänk all fin julpynt man har upp.. aww :) knäcken och julskinkan! MUMMS! haha ne nu måste jag sluta drömma här.

I morgon har jag sovmorgon till klockan 10.25 och då har jag idrott, sen slutar jag haha. Snacka om soft dag. Men jag måste komma ihåg att posta två viktiga saker också! gad, har så dåligt minne när det gäller sånt där men de ska nog gå bra ändå. :)

Tränade idag när jag kom hem, har även skrivit i en bok som jag fick. Skrev upp hur min vikt är nu, och så måtten runt midjan, höfterna, brösten, lår och överarm. Vikten kollar man en gång i vecka, men eftersom att vi inte har någon våg än så kollar jag varje gång jag är hos mormor och det är typ tre gånger i månaden så det blir bra de. Längtar såååå mycke tills jag gör min navel piercing! hihi, har redan kollat efter smycken och allt. Men det är en bit kvar :) drömma måste man..



Martino mitt hjärta! <3
Jag älskar dig mer än något annat<3


Skoltid

Yes, slutar tidigt idag. Slutar tio i ett alltså om bara 40 minuter! Och jag har turen idag att åka med älsklingen i samma buss igen :* <3 hihi mys :)
Idag valde jag att ha klackskor.. vilket jag ångrar haha. har bestämt nu att jag bara ska ha de här skorna om jag ska vara extra fin.. håller mig till platta skor i skolan i fortsättningen. Har ju skitont! Ah, ne men nu måste jag fortsätta att jobba!

Just ja! Jag kanske har min APU jääättteeeenäääääraaa där jag bor! jippi!

Hörs senare! P&K

Här behövs en rubrik

Sitter och lyssnar lite på ny musik som jag har hittat.. gad, älskar svensk hiphop! Blir helt galen haha, ryser i hela kroppen nästan. Jag tror att jag tycker mera om svensk hiphop än engelsk för att jag inte är så duktig på engelska. Det enda tråkiga är att man inte kan ladda ner ;/ så om någon har svensk.. skicka gärna haha.
Jag gillar bara låtar med budskap, kärlek, vänner och sådant. Som den innan jag laddade upp, rappar om sin kompis som tog en överdos i heroin. Sååå jävla fin låt. En till som heter Sagoland är fin också.

Musiken betyder så jävla mycket för mig, tack vare den så har jag klarat mig igenom så mycket i mitt liv som jag inte skulle ha gjort annars. Klarar mig inte utan den.


Medina

.


Träning

Nu ska jag hoppa på min träningscykel och cykla en haltimme! Yes yes. Det är det första jag ska göra nu när jag kommer hem om dagarna. Ruulit? nee. Men måste göras! Ska kolla på film medans, haha tiden går fortare då. Det blir "Att göra en pudel"
Skriver sen när jag har tränat klaart :) ungifär om en timme!

Puss


8 September

Sitter i skolan nu, känns bra att vara tillbaka. Jag har inte ont i magen idag iaf, de kom tillbaka lite i morse men nu är det helt okej.
Har administration, tycker att det är jättekul! Gad gad gad..

Aja, jag har funderingar på att starta eget företag... hihi hemlisar

Jag slutar 15.50 idag så när jag kommer hem ska jag upp på cykeln och träna på en gång. Så jag har det gjort och SEN får jag sitta vid farmville! mohaha.

Nu måste jag jobba!

Pöss


Minnen


7 september

Idag är jag hemma ifrån skolan, ganska skönt men tråkigt också. Men har kommit på vad jag kanske ska börja göra, SIMMA! Jaa, ni hör rätt. Jag ska nog börja simma. Så fort jag får pengar så ska jag nog göra det. Det är skönt att simma och det är en jätte bra träning också.

Annars idag har jag inte gjort så mycket, jag har läst lite i körkortsboken, kollat på tv.
Gaad, min mage gör sjukt ont. Vet inte varför heller ;s ;s ;s





6 september

Nu har en hel helg gått också, shit va de går fort asso. Ska väl ta och sova snart så jag orkar gå upp 05.30 i morrn ahah inte nå uppiggande kan jag säga..
Har tänkt mkt idag på tungpiersingen jag vill ta ;o men jag venne.. ska nog ta naveln först. Så i morrn ska jag börja träna igen, fö rjag ska ha en fin mage innan! :D Så nu är jag peppad till tusen igen. Gick ju ner 6 kg nu i sommar så.. MÅSTE MÅSTE MÅÅÅSTE ;D


Tiden går fooort

Nu är klockan snart kvart i sex, tyckte jag nyss vaknade hehe. Snart tänkte jag ta en dusch och så platta håret, för i morgon är det skola som gäller! Sen blir det helg och massa roligheter väntar.
Jag jobbade lite med engelskaläxan tidigare idag och det gick faktiskt bra. Ska översätta låten Thriller av MJ :) Men nu har jag börjat läst i körkortsboken! Tänkte att det är lika bra att börja läsa nu.

Nej nu väntar duschen!

herrå

Hello

Första inlägget i den nya bloggen.
Har varit hemma ifrån skolan nu i två dagar pga att jag är förkyld och de vill inte ha mig i skolan så då är det väl lika bra att stanna hemma aight? :) Idag så har jag inte gjort så där jättemycket, har mest suttit här och fixar med min farmville på facebook. Haha, jag är helt galen i det!
Snart ska jag nog börja att göra min engelska läxa, det är att översätta och förstå låten Thriller med MJ. Det är ganska kul att översätta faktiskt. Efter det blir det nog att duscha och platta håret.


RSS 2.0