Ni ökar

Mina läsare, ni ökar i antalet! Wiho! :)


B.U.S

Sista inlägget för ikväll, sen ska jag gå och lägga mig. Prata lite med älsklingen kanske och så :) Nu ikväll så har jag kollat lite på tv, duschat och fikat. Jag använde bodylotion med B.U.S i, eftersom att jag inte har råd att gå och sola än så får de bli ett alternativ! De funkar, och vi har 4 flaskor hemma. Mamma sa förra året att hon skulle köpa hem så vi skulle börja använda.. men icke gjorde vi det! haha.

I morgon ska jag åka till Polishuset och skaffa pass till Frankrike resan sen ska jag lägga in pengar på banken. Eventuellt ta kort som ska vara till mitt ID. Sen blir det att gå till skolan för en lektion och kolla på treornas projektarbeten, och så vidare till Fyrishov med Michaela och Emma. Vi ska ha våran idrott där, klädsim och lite sånt! ska verkligen satsa på VG och kanske MVG! :)



Emma och Michaela en solig dag i skolan!

Längtar

Jag längtar riktigt mycket tills på fredag, då jag, Martin, Oscar och Emilia ska träffas i Uppsala! Jag och Emilia har en liten överraskning till våra killar nämnligen! :) Ska bli riktigt kul att träffas och umgås, det var ett halvår sen sist. Har försökt sen dess att träffas men antingen jobbar jag, eller så jobbar hon, eller så vblir vi sjuka, eller så är det fotbollsmatcher osv osv osv. Men nu ÄNTLIGEN! :D


Vila i frid

Det är 4 år sedan idag du dog. Önskar att jag kunde göra så du levde, så din familj fick vara lycklig! Tänker på din familj och dig dagligen. Jag ber för dom, tänker på dom och hoppas att de har det bra och att de ska veta att du älskar dom och alltid kommer finnas i deras hjärtan.

Jag saknar dig.

Vila I Frid Morbror Robban <3

?!

Min design syns inte!

Nu design

Som ni ser så har jag en ny design på bloggen, inte så fin kanske men den duger och är finare än den innan. Efter en hel del bråk med min dator så klarade jag det! Men ett problem finns, jag får inte min bild på profilen att synas?! Vad gör jag för fel?

Nog om det, nu är det snart sängläge igen. Ska lägga mig i sängen och kolla på lite webbtv på iPhonen innan jag somnar. Ska upp igen 6.10 i morgon för måste plugga i skolan så jag hinner med allting och klarar allt, vill inte ha omprov. Har äntligen börjat täna positivt iaf! :)

Snart är det fredag, sista april, längtar som en tok!

Puss



Puss på dig min älskade, jag älskar dig över allt annat! <3

Min nya klänning!




Halloj!

Jag tror jag vet nu vad jag ska ha på mig på min födelsedag! Det blir klänningen jag fick av mamsen, om det blir bra när jag byter den! Ska ha blommigt och svart. (Y) Och så mina älskade nya skor.. :)

Har nu Konferens och reception med den läraren som va lite sur i morse men Rebecka tipsade mig om att jag skulle säga att hon hade fint hår och de funkade. Hon ba ååg tycker du?! vet du vad jag gjorde då? Jag hade i sånna där som gjorde håret lockigt och så tog jag ur dom och skaka ilte såhär på huvet *så skakade hon på huvet* hahaha jag ba: jaa men så tjusigt! honm ba jaa men visst är det :D Så berättade hon när hon var ung också hur hon gjorde! hahaah så jävla härlig.


..

min lärare är sur idag, hörs sen!


Lång dag idag också

Godmorgon!

Jag undrar om jag någonsin har en kort och lugn dag i skolan? Jag tror fan inte det asso. Jag slutar halvfyra/fyra varje dag. Tio i tre en dag. Men sen har jag sovmorgon till klockan tio, men det blir ändå en låång dag. Fattar inte att de lägger schemat så konstigt, varför inte börja tidigt och sluta tidigt?

Ska inte klaga mera, haha. Dagens första lektion är Filmkunskap och då brukar de första vi hör vara : "Välkommen in till filmens underbara värld!" av våran läarare. Han är jäkligt snäll, men tycker om att klia sig på pungen inför folk. :) haha!

Nu ska jag äta frulle! Uppdaterar säkert någon gång under dagen i skolan :)

Puss!


Jävla räkning

Fick en mobilräkning som va hööööög, så jag gick in på Telia idag och frågade vafan dom höll på med. Haha nerrå men jag undrade varför det vart såhär när vi inte ens kommit överens om de siffror som stod, men nu är det kirrat! Jag fick nämligen räkning enda till i Juni.. :)

Nu är det dags för lille mig att sova, och även Kitty. Här kommer lite bilder på oss såhär på kvällskvisten :)

Vi bjuder på detta:



 

 

HAHA kolla kitty på sista bilden, hon ser ut som en sån katt som är platt i ansiktet! 

GODNATT! :)


Hallojsan

Nu är jag hemma! Vart en extra natt hos älsklingen.
Idag så har det varit skola, trevligt trevligt. Förutom allt plugg såklart (!) Satt ute i solen och hade det trevligt. Vart också så att vi "missade" en lektion på grund av våran lärare, hon trodde att hon hade lunch haha! Synd att dte var just den lektionen för vi har ganska mycket att göra och vi har bara hennes lektioner två dagar i veckan och de är 50 minuter :/ Men det ordnar vi! :)

Snart så ska jag till och träna, nu jävlar!

Fick en klänning idag av mamma från Gina! Super fin är den :)

Det är den modellen på klänningen som är på bilden, men INTE den färgen!!! Den är svart i själva "linnet" och så är det blommigt resten.


Hos älsklingen

Sitter nu hemma hos Martin, han är ute och städar i andra huset som han och hans bror snart ska flytta in i. Jag själv har preclis pluggat och tänkte ta lite paus och uppdatera er lite. Idag så har vi hunnit gjort ganska så mycket, vi har varit och kollat på Johanna när hon har spelat fotboll, sen åkte vi hem och städade Martins bil, kollat på Tokyo Drift, kan inte stava till det andra haha. Senare ikväll så ska vi hämta Johanna som har varit borta och spelat fotboll och även köpa något gott att äta till kvällen. I morgon blir det Valbo! Kul kul, inte för att jag har oengar att köpa saker för men kul att kolla runt i affärer! :)

Nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar.

Puss

Godmorgon!

Skönt kunde åka med mamma in till stan idag så jag slipper bära på min stora väska som jag tar med mig till Martin. Jag har jäkligt ont i armen idag, för igår när jag skulle ta av mig min tröja så vred jag armen på något konstigt sätt så den höll på att hoppa ur led, så jävla äckligt och obehagligt det var! Men tur var så hoppade den tillbaka snabbt, så slapp åka till sjukhuset.

Min älskling ska göra nationelltprov idag i Svenska. Hoppas det går bra! Själv så har man det nästa år också, men jag längtar inte kan jag säga. Hålla tal i minst fem minuter och så uppsats också tror jag. Att prata inför klassen har jag lättare och lättare för nu, men hålla tal?! nejtack.

Justja! Måste berätta en sak. Jag har varit ute på APU som jag har skrivit om tidigare i bloggen. Så jag gick och hämtade mina betyg och närvarolappar i tisdags. Så i onsdags så skulle jag gå och lämna dom till min lärare Maggan men hon var inte där. Då tänkte jag att men då lämnar jag papprena till Stefan men det skulle jag inte ha gjort. - han tappar bort allt. Jag sa frågade Maggan om hon hade fått papper av Stefan. Då sa hon : Lämnade du papperna till STEFAN?! Då lär jag aldrig få dom. Hahahah, han har sån jäkla oreda på sina papper. Då tänkte jag bara ne fuck. Så när Stefan kom in till min lektion så frågade jag honom efter papperena och gissa vad han sa?
Jo.. : Vadå vilka papper? Har jag fått papper av dig? när gav du dom till mig då? hahah.. shit asso vilken snubbe. Men han kanske hittade dom tillslut ;)

Nu måste jag kila!

Puss hej

Natti Natti!

Nu är det sängdags, har lagt in svtplay på min mobil och tv4play. Så ska kolla om det funkar bra på iPhonen! :) Helg i morgon, och INGE jobb - skönt. Ska vara hemma hos Martin hela helgen, plugga lite och mysa i massor. På söndag kanske vi ska till Valbo med hela familjen. trevlig trevligt!

Kanske uppdaterar något i helgen!

Puss och godnatt!


Mikaela Eriksson <3 Martin Wikander

Älskar dig nu och Föralltid!

Låångt och fint hår!

Som jag har skrivit tidigare i bloggen så har jag gjort hårförlägning och jag ÄLSKAR det! Här är lite före och efterbilder.
När hon som gjorde hårförlägningen på mig så gjorde hon små inbakadeflätor i hela mitt hår, sparde lite av mitt egna hår på huvet. Sen så sydde hon löshåret i flätorna. Så de enda som är mitt hår är de mitt på huvet resten ligger under håret. Och allt gick på 1900 kr. :)

Före:


Efter:


lite skillnad va? :) Dock så är inte håret sådär rakt, det vart vågigt när jag duschar och eftersom att jag sover med fläta varje natt så blir det lite vågigt. Men det ser mera äkta ut på mig då också! :)
såhär ser det ut:



Före                             Efter          
 

lite shopping

Hittade skor som jag ska ha på min födelsedag när de blir utgång! :)





och sen vår/sommarskor




Dålig uppdatering!

jag vet jag vet jag vet!
Bättring!

Kan ni fatta att det snöar eller?! Jagblir galen, när fan ska de bli vår och sommar? .. aldrig känns de som. Men i helgen skulle det tydligen bli fint?  hoppas på att de håller de dom lovar.

Idag har jag bara en lektion, idrott. Efter det så ska jag gå och kolla på skor. Ska ha nya tills jag ska på krogen när jag fyller år! Hoppas jag hittar några som jag kan gå i ;) haha. Ska även köpa ett par vita skor.
Igår så shoppade jag lite också, vart tights, bodylotion och så häntade jag ut lite piller. Efter det så träffade jag älsklingen, åkte hem till honom och mös lite så skjutsade han mig till Bgården, skulle på GQ där. Då var det bara jag och Natta och så våran ledare John. Men vi bakade scones och hade de bra!

Nu måste jag kila ut i kylan! :(

Hörs senare! - ska försöka att mobilblogga....


RSS 2.0