Martins halsband

Älsklingen fick ju ett halsband av mig på alla<3 dag, såhär ser det ut:



Det vart jättefint tillsammans med hans tjocka halskedja :)<3

GodMorgon!

Nu bär det av till jobbet snart, men först måste jag skriva ett kort litet inlägg i bloggen.

Jag har ont i halsen och hostar.. Men jag måste åka och jobba känner jag! Vill ha pengarna så allt som jag har planerat ska gå till som jag har tänkt. Sen mera fickpengar till Frankrike också vill man ju ha, man vill åka till grönan i sommar med vänner, skansen kanske, och så lite annat. Men ska jobba mkt i sommar med! Vill det iaf. Ska säga till om det idag när jag kommer dit så de kan skriva in mig så mkt som möjligt. För de vill väll också ha semester osv?

Nej men nu ska jag  kila iväg!

Ha en bra dag, Pusspuss!



lite suddig bild men :)

Nu blir det att sova

Fick jobb i morgon och på onsdag, kanske på torsdag också! Dom som sa att jag inte skulle ha nå jobb då ;) men ddet är ju bara bra för min plånbok! Dock blev jag lite ledsen eftersom att jag hade tänkt träffat martin mkt på lovet :/ men tur som jag har så  har jag en underbar pojkvän som stöttar mig i de här, och som alltid finns kvar<3 Så de ska jag inte deppa över! Han kommer till mig på onsdagkväll och sen åker vi till honom på fredag, så åker jag hem på söndag!

Jag kom på en sak idag! Ska ju göra hårförlägning sen efter sommarlovet, då jag förhoppningsvis har körkort och så. Då ska jag inte alls ha i rakt hår utan vågigt hår, för jag plattar bara mitt hår som är längst in mot hårbotten för de andra är inte lockigt längre utan bara vågigt, så då tror jag att det blir snyggare att jag gör så! Sen måste jag visa er en sak.. mitt hår växer saktare på ena sidan än den andra..


Visst är det helt sjukt? Men jag tror att det är hormonerna.. har ju min p-stav på höger armen och de är där de växer sakta! haha, ser jättefult ut



Godnatt!

Ny klänning!

Fick en klänning av mamsen idag! Tack :)


 


Sov länge idag

Idag vaknade jag tio i elva, inte likt mig kan jag säga. Men det var jätteskönt att äntligen få sova ut. Så nu har jag nya krafter igen!

Jag tänkte måla mina naglar idag, har slutat att bita (!) Så sen när naglarna har vuxit en bit så ska jag måla manikyr, men inte med vitt. Utan ska använda olika färger, svart, rött, gult, grönt - inte på samma gång alltså. Tycker det blir lite roligare än att bara ha vitt!

Kitty och jag sitter i sängen och myser!

14 månader

Igår så hade jag och Martin varit tillsammans i 14 månader! Fattar inte att tiden har gått så fort, helt underbart. Men tiden får inte gå för snabbt, man hinner inte njuta av tiden.. Men de får gå fort till den dagen vi flyttar ihop, men sen så får den gå lite saktare så man hinner göra mycket tillsammans!

Jag älskar dig obeskrivligt mycket Martin! Det ska alltid vara du och jag, du är mitt allt <3


Hejsan hejsan!

Nu ska det snart bära av till jobbet igen! Eller de ska de nu.. hinner inte skriva såg på klockan haha..

Vi hörs sen!

07.38

Nu har jag klivit upp, eller klev upp klockan sju.. Men hade kunnat gått upp klockan åtta, kunde inte sova mera. Ska nog ta en snabbdusch innan jag äter frukost och klär på mig.
Idag så börjar mina nya tider på jobbet, 10 - 19 faktiskt lite bättre än sist 9-18 då får man en timmes längre sovmorgon! DOck kommer jag hem senare, men de spelar ingen roll. Eftersom att jag inte är van än med att jobba så är jag inte lika snabb som alla andra när de städar, så jag är alltid kvar till sist! HAha. Men men vem bryr sej :) Får ju mera pengar.

Asso jag måste verkligen städa mitt rum, det ser inte fint ut alls så de är inte ett dugg fräscht. Men när ska man hinna det då? Välkommen till vuxen livet mikaela..

bye bye


Jobb i morgon och på söndag

SEN får jag lite lov, kanske. Men känns så jäkla bra att tjäna ihop egna pengar, så man kommer igång med körkortet, nya kläder, hårförlägningen, simning, och navelpiercing! Självklart ska jag även spara tills jag flyttar hemifrån! Ska öppna ett konto nu på lovet. Jag ÄLSKAR att se pengarna växa.. önskar ibland att man kunde ha allt kvar även fast man handlar :)

I morgon så ska mitt gäng festa när jag jobbar, hoppas de har de riktigt kul och åt mig också! hah :)

Godnatt säger jag och Kitty!


Tugguminörd

Ni som känner mig vet att jag va riktigt riktigt beroende av tuggummi för ca ett år sen. Som tur är så är jag inte det längre utan tuggar bara ibland. Men då kunde jag tugga upp 10 paket i veckan...

Nog om det. vad gör jag nu? haha hela klassen sitter ute på facebook och inte gör nånting.. :)

Jag är uppe!

Så skönt det va att sova läänge idag, okej nu tog jag kanske i haha. Men men, nu har jag käkat frukost och borstat tänderna. Så de är dags för att platta håret.. de är så tråkigt! Men mitt hår ser ut som ett skatbo annars. Jag är lite nervös idag, för har prov klockan 10 i personal administration.. de känns som om att de kommer att gå bra, men efter det som va i går så vette fan vad man ska tro. Gör mitt bästa, kan inte göra mera! :)

Jag uppdaterar antingen när jag kommer hem eller lite senare i skolan :)

Puss

Superfint!


Hello!

Sitter nu i skolan och har Konferens och Reception, trodde att vi skulle få slippa den för det vart strömavbrott men icke.. Våran lärare var den ända som vart glad! Haha ni skulle sett henne när hon garva. Men men, när lektionen är slut så blir det att åka hem och plugga på en gång, ska även hinna med träning ikväll det är ett stort MÅSTE.
I morgon så såg jag att det är GQ, men är osäker på om jag kommer att kunna åka dit. Men om Natta ska med måste jag dit, har inte träffat henne på hur länge som helst nästan. Miss you.

Annars idag så har det väl varit ganska lugnt i skolan, fick reda på ett prov men hade inte klarat det.. blä, men ska göra grupprov efter APUn. Men det som var lite lättande va att det var ganska så många som inte hade klarat det, och ingen hade fått högre betyg än G på det provet. Misslyckat.

Nej jag ska väl fortsätta att göra mina uppgifter nu! Men skriver när jag kommer hem, ska även visa en jättefin musikvideo!

Puss och hej!


:)

 

hårförlängning och lugg i sommar dåra.. :)


Plugg

Jag har som jag skrev i tidigare inlägg tre prov denna vecka och har precis börjat plugga litegrann när jag kom på att jag ska ju börja blogga igen! Då måste jag ju uppdatera lite oftare.

Sen jag kom hem så har jag käkat mat, fiskpinnar och mos! mums. Sen så har jag gjort klart svenskauppsatsen, nästan ialla fall. Fick till fredagen på oss, good good. Ska se om jag hinner träna ikväll efter pluggandet, skulle kännas så bra om jag kunde träna 5 dagar den här veckan. För sen jag började träna den 3 Januari har jag minskat 9 cm runt midjan och 16 cm sen i höstas det gillar jag väääldigt mycket. Haha. Så peppar peppar att jag klarar det här nu!

Nej nu blire plugg! hörs sen

puss


Dålig uppdatering

som vanligt, eller hur?

Men jag ska bättra mig, jag vill bättra mig. Så ska bli en skärpning nu. Men har haft ganska så mycket att göra, har jobbat mycket och så varit ganska så mycket i skolan. För två veckor sen så räknade jag ut att jag jobbade på jobbet i 31 timmar totalt, PLUS skolarbete. Sista kvällen jag jobbade då, på söndagen bröt jag ihop jag orkade inte med mig själv. Så jag bestämde mig att så mycket får jag inte jobba när jag går i skolan samtidigt, haha. Ska jobba nu i helgen som kommer, måste ju ha pengar :)

I helgen som var så va jag hos älskilngen, vi lagade middag på lördagskvällen/natten. Mums och massa mys! TIll efterrätt så gjorde vi smoothie, jag älskar det! Fick även alla<3dagspresent, det va en parfym, luktar underbart. Jag gav honom ett halsband med hans stjärntecken på. :)


Tycker inte att parfymen ser ut helt sådär.. men den heter så iaf :) <3


Lägger ipp en bild på martins halsband när jag kommer hem:)

puss!

Hello

Nu är klockan 05.55 och jag har previs plattat mitt hår. Ska iväg och jobba nu på morgonen, gjorde det igår också och det går faktiskt riktigt bra! :)

Nu ska jag äta frulle, sen sminka mig och så gå till bussen. Kommer hem vid fem ikväll med.

Herrå! :)

RSS 2.0