3 Augusti

Hur fort går tiden egentligen? Det var sommarlov nyss, och nu börjar man i skolan om 15 dagar.. nästan 2 VECKOR?! Känns både bra och dåligt, bra att man träffar vännerna oftare, bra att det är sista året, bra att komma in i en bra rytm med allting igen osv. De dåliga är pluggandet, och alla tjatiga lärare. Men man klarar sig igenom det, det är nog de första veckorna som är jobbigaste att komma in i skolvärlden igen. Det här året har jag bestämt mig för att kämpa på extra mycket, ta en så bra praktikplats som möjligt så man har chans att få jobb där när man slutar skolan!

Nog om skolan och tråkigheter, idag så har jag börjat med en ny sak med min viktnedgång. Jag tar tabletter som heter Nushape, det är som bantningstabletter. Man tar två innan frukost, lunch och middag. De gör så att man förbränner allt fortare, eller något sånt. Är inte säker på om de fungerar men jag måste prova! Tydligen så är dom receptbelagda nu :S haha! Aja, men jag hoppas verkligen på att de fungerar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0