Träningen

Jag har inte tränat något idag, vet att jag ska träna på söndagar men jag hade mina skäl. Men i morgon börjar hårdträning, nu kommer jag att köra 60 minuter. Nu är jag taggad till tusen och då är de lika bra att köra. Nu är det slut och början på:

- Fika/godis/sötsaker på vardagar
- Två glas vatten innan måltid
- Mera grönsaker, mindre mat
- träna 60 min mån-tors och sön.

Många tjatar på mig om att jag måste vila, träna varannan dag osv. Men har man alltid varit överviktig i hela sitt liv och äntligen vill börja träna så vill man satsa, de är ju inte direkt så att jag tränar typ 5 timmar varje dag. Utan 60 minuter, och jag har pratat med olika tränare och de säger att det inte är någon fara. Så sluta säg till mig vad och hur jag ska göra. Ni är snälla som säger, men mig sårar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0